10 липня, рівно через п’ять років після передостаннього релізу гурту Vremya i Steklo (Last Dance), DOROFEEVA та POSITIFF презентували спільну пісню “Смак-печаль” і кліп, який став фіналом 24-годинного благодійного збору разом із платформою UNITED24. Метою збору було зібрати 505 404 грн, символічну суму, що нагадує про знакові хіти, на внесок у закупівлю ШІ-керованих турелей Sky Sentinel, які допомагають українським силам протиповітряної оборони ефективніше виявляти та знищувати повітряні загрози. Сума була зібрана менш ніж за дві години, після чого артисти подвоїли мету, а станом на ранок 10 липня зібрали 3 158 705 грн.
Дуетна пісня «Смак-печаль» увібрала в себе те, за чим сумували прихильники: впізнаваний вокал DOROFEEVA, фірмовий речитатив POSITIFF, хук, що засідає в голові, і той самий “післясмак” — світлої ностальгії.
«Спочатку ця пісня була сольна. Але коли вже був написаний приспів і дроп, я зрозуміла: чогось, а точніше — когось, не вистачає. Коли я думала, хто б це міг бути, одразу відчула — пройшло вже достатньо часу, аби нам з Льошею знову об’єднатися у творчому тандемі та подарувати нашим прихильникам можливість побачити нас разом. Ця пісня, назва, текст — усе дуже пасує нам і нашому возз’єднанню. Цей реліз дарує позитивний сум» — DOROFEEVA.
“Все почалось з простого дзвінка від Наді, де вона запропонувала ідею, яка буде несподіваною для всіх. І, звісно, я погодився. Ми одразу домовились про зустріч. Я приїхав до Наді з Мішею, кайфонув від їх творчо-домашнього простору. Вийшли на колл із Ванею Клименко, швидко зрозуміли напрямок і одразу пірнули в роботу.
У цьому процесі відчувалось усе: і професійність, і кайф, і свобода. Була абсолютна довіра. Це той момент, коли роки досвіду, які кожен із нас пройшов і спільно, і окремо, сходяться в одній точці — і дають щось нове, живе й дуже енергійне” — POSITIFF.
Кліп став візуальним “містком” між минулим і сьогоденням. Режисер Руслан Махов заховав у відео купу відсилок до творчої історії та стилю гурту — у візуальних і монтажних прийомах, в яскравих образах і стилістиці відео. Це така собі гра на пам’яті фанів і водночас нова глава музичної історії.
“Основний задум кліпу був створений на тему, а що якби гурт ще існував, яким він був би зараз, як виглядали б артисти, який стиль підібрали для відео…Фішкою гурту завжди була образність у відео. Тому тут багато прийомів, що нагадують нам минулі їхні кліпи: різкий монтаж, довгі мізансцени, живі моменти та образність. Блокнот з VISLOVO, діадема, що натякає на кліп “Троль”, тренажер з “Є, Бой”, ті самі вушка Міккі Мауса, впізнавані танцювальні рухи тощо. В усьому — відчутний присмак ностальгії” — Руслан Махов.