Той, хто часто літає, знає: під час посадки на борт на вході стоять бортпровідники і вітаються з кожним пасажиром. Виглядає це мило. Але справа, як виявилося, не тільки у ввічливості.
Бортпровідник – професія романтична і надзвичайно відповідальна. У повітрі він стає для пасажирів і нянькою, і другом, має забезпечити їм максимальний комфорт. Тому що б не сталося, як би не поводили себе мандрівники, повинен бути привітним і підкреслено ввічливим.
Демонструвати ці якості бортпровідники починають вже під час посадки, приязно вітаючи кожного, хто заходить в літак. Але це не тільки для того, щоб пасажири відчули себе бажаним на борту.
Бортпровідниця одній з німецьких авіакомпаній розповіла своїм підписникам у TikTok, що в такий спосіб пасажири перевіряються на адекватність.
По тому, як людина реагує на привітання, стюардеси оцінюють, в якому вона стані. Перш за все, чи не на підпитку. Якщо такі громадяни почнуть буянити, спокою нікому не буде.
Також вони вираховують агресивних пасажирів, з якими можуть бути проблеми під час рейсу. Це теж неприємна і небезпечна категорія, яка своїми діями може завдавати незручностей оточуючим і заважати екіпажу виконувати свої обов’язки.
Пильнують бортпровідники і нездорових людей. Якщо особа погано себе почуває під час посадки, хто знає, як організм відреагує на зміну тиску тощо під час польоту. А лікаря поряд немає…
Що робити, якщо пасажир явно «неблагонадійний»? У правилах кожної авіакомпанії є на такий випадок інструкція, згідно якої людину можуть просто не пустити на борт.
Вас це може зацікавити: Від яких продуктів і напоїв потрібно відмовитися перед авіаперельотом
Які місця в літаку найбезпечніші: для тих, хто боїться літати