ВІРТУАЛЬНІ ОЧІ JAGUAR LAND ROVER ВИВЧАТИМУТЬ ДОВІРУ ДО БЕЗПІЛОТНИХ АВТОМОБІЛІВ

      Компанія Jaguar Land Rover встановила «віртуальні очі» на розумні капсули. Вони дозволяють зрозуміти рівень довіри людей до безпілотних транспортних засобів, адже результати наукових досліджень стверджують, що 63% пішоходів хвилюються, наскільки безпечно можна буде переходити дорогу у майбутньому.

      Доброзичливі «капсули з очима» мають важливе завдання: вони допомагають дізнатися якою кількістю інформації безпілотні автомобілі майбутнього зможуть ділитися з користувачами чи пішоходами для того, щоб останні змогли довіряти технологіям.

      Долучитися до інженерного проекту компанія Jaguar Land Rover запросила команду когнітивних психологів. Вони допоможуть краще зрозуміти, як поведінка транспортних засобів впливає на довіру людей до нових технологій. Випробування рівню довіри, які проводяться компанією Jaguar Land Rover, входять до проекту підтримки безпілотного керування урядом Великої Британії.

      Розумні капсули пересуваються автономно на спеціально збудованій вулиці в місті Ковентрі, а аналіз поведінки пішоходів здійснюється за часом їх очікування перед тим, яка перейти дорогу. «Очі» були розроблені командою провідних інженерів, які працюють у відділі мобільності майбутнього компанії Jaguar Land Rover. Завдяки цим «очам» капсули знаходять поглядом пішоходів, нібито «дивляться» прямо на них, сигналізуючи учасникам руху про те, що капсула розпізнала їх як пішоходів та має намір уникнути зіткнення.

      Інженери фіксують рівень довіри пішоходів до і після того, як капсула встановила з ними «зоровий контакт», щоб зрозуміти, чи забезпечує він достатній рівень впевненості в тому, що капсула зупиниться та пропустить пішоходів. Результати попередніх досліджень вказують, що 63% пішоходів та велосипедистів стверджують, що вони почуватимуться в меншій безпеці, якщо дорогу їм доведеться ділити з  безпілотними транспортними засобами*.

      Безпека залишається пріоритетом №1, і компанія Jaguar Land Rover інвестує у технології безпілотних транспортних засобів із метою подальшого лідерства у світі автономних, електричних і сумісних автомобілів. Випробування відповідають довгостроковим стратегічним цілям бренду: зробити автомобілі безпечнішими, звільнити цінний час людей та покращити умови мобільності для кожного.

      Випробування є частиною більш широкого дослідження, присвяченого вивченню того, як майбутні з’єднані й автономні транспортні засоби можуть відтворювати поведінку і реакцію людей при водінні. У рамках дослідження було вивчено понад 500 випробовуваних, взаємодіючих із самохідними капсулами, розробленими британським партнером проекту безпілотного керування Aurrigo.