Смертельно небезпечні: вчені виявили в пластирях токсичну речовину, яка провокує рак

Маленький пластир, яким ми заклеюємо рани, несе в собі реальну загрозу життю.

Без нього ми, як без рук. Порізали палець, натерли ногу – і біжимо до домашньої аптечки шукати бактерицидний пластир. Але, як виявилося, він не тільки допомагає нам, а й шкодить.

У клейкій частині  пластиря науковці виявили так звані «вічні хімікати» – надзвичайно стійкі, які у природі можуть розкладатися десятиліттями. Вони забезпечують пластирю гарну клейкість і водонепроникність. А ще можуть викликати рак.

Йдеться про органічний фтор – нейротоксин, який пов’язують з проблемами зі щитовидкою. Також він входить до складу деяких з’єднань, котрі використовують у якості інсектецидів для гризунів. Усі ці факти свідчать самі за себе.

Вчені вважають, що навіть якщо липка частина пластиря не контактує зі слизовою, він однак небезпечний для людини.

На щастя, не всі пластирі однакові – фтор виявили тільки в 65% брендів. Це дає можливість розраховувати на те, що саме ваш не несе загрози здоров’ю.

До того ж, дослідники переконані: найбільш небезпечний тривалий контакт. У тих, хто використовує пластирі рідко, ризик захворіти на рак не надто високий.

Зрештою, у більшості випадків можна пробувати обходитися без цієї клейкої пластини. Гарно продезінфікуйте рану, закладіть туди антибактеріальний засіб і замотайте бинтом. Це не так зручно, зате безпечно.

Вас це може зацікавити: 12 симптомів раку, на які чоловікам слід звернути увагу