Південнокорейський серіал Гра в кальмара коштував у виробництві $21,4 млн за перший сезон. Netflix оцінив вигоду від шоу майже в $900 млн.
Стрімінговий сервіс Netflix оцінює вигоду від південнокорейського серіалу Грі в кальмара, який зараз є головним хітом платформи, в $891,1 млн, пише Bloomberg з посиланням на внутрішні документи компанії.
Зазначається, що йдеться не про пряме надходження коштів, а про очікувану оцінку компанії.
При цьому виробництво шоу коштувало всього $21,4 млн — близько $2,4 млн за серію.
«Netflix не обговорює ці показники за межами компанії і приймає важливі заходи для їх захисту від розголошення», — зазначив адвокат компанії в листі агентству.
Всього за даними Netflix, близько 132 мільйонів осіб подивилися щонайменше дві хвилини серіалу Гра в кальмара за перші 23 дні з моменту виходу серіалу.
За оцінками Netflix, 89% людей, які почали серіал, переглянули не менш ніж 75 хвилин (більше однієї серії), а 66% глядачів, або 87 мільйонів осіб, догледіли Гру в кальмара за перші 23 дні.