Потужніший за антибіотик: це копійчаний сік вбиває сальмонеллу і ряд небезпечних бактерій

Потужна зброя проти сальмонелли може бути у вашому холодильнику навіть зараз: як виявилося, бактерія боїться томатного соку.

Сальмонелла – патоген, який найчастіше передається через їжу і викликає симптоми, характерні для харчового отруєння – нудоту, блювоту, діарею, різке підвищення температури, біль у ділянці живота. Якщо негайно не вжити заходів, це призведе до зневоднення організму, інтоксикації, порушення функцій внутрішніх органів, зокрема серця. А далі – найстрашніше…

Вивчаючи реакцію сальмонелли на різні препарати, вчені з Корнельського університету провели експеримент з томатним соком. І виявили, що антимікробні пептиди, які входять до його складу, ефективні в боротьбі з бактерією.

Антимікробні пептиди – невеликі білки. Два їхні різновиди – tdAMP-1 та tdAMP-2 – ефективні навіть проти стійких до лікарських препаратів штамів Salmonella Typhi. Вони руйнують захисну мембрану бактерії, і клітина гине.

Заодно науковці протестували томатний сік та томатні пастилки проти інших патогенів – нетифоїдної сальмонелли і уропатогенної кишкової палички. І виявили, що у такого методу боротьби з даними бактеріями теж є потенціал.

Дослідники кажуть, їхнє відкриття пропонує перспективний новий напрямок антимікробної терапії. Адже організм людини з часом стає нечутливим до певних антибіотиків.

Окрім того, до антибіотиків теж є немало претензій. А помідори, томатний сік – легкодоступні смачні продукти, які зазвичай гарно засвоюються і не мають побічної дії. Такими «препаратами» лікуватися набагато приємніше.

Раніше ми писали про овоч, який покращує ерекцію не гірше за віагру