Настрій – перемога!

Національна асоціація медіа з початком війни частково переформатовала свою роботу, аби максимально допомогти учасникам асоціації фінансово та психологічно. Завдяки підтримці наших донорів нам вдалося допомогти учасникам втриматися не плаву, зберегти колективи, а головне – навіть під час війни створювати якісний і потрібний для країни контент. Все це – наша з вами найбільша перемога!

NRJ Ukraine завдяки нашій підтримці вдалося не лише відновити повноцінне мовлення, а й створити важливі для українців проєкти - соціальний проєкт «Бережи Себе», «Настрій – Перемога!» та хіт-парад «Незламна Десятка».

Детальніше про те, як радіостанція переживає воєнні часи та ще й створює мотиваційні проєкти, щоб підтримати українців, нам розвів Олександр Стадніченко з радіо NRJ.

«Завдяки грантовій підтримці НАМ та Black Sea Trust for Regional Cooperation, радіостанція NRJ змогла відновити повноцінне власне мовлення 24/7, надати роботу та забезпечити матеріально більшість своїх співробітників.

Разом з командою ми зробити нове, актуальне до часу оформлення ефіру. До пакету щогодинних випусків новин, які готує Служба інформації, додатково створили спеціальний соціальний проєкт «Бережи Себе» про правила життя у воєнний час. Також створити і запустили музичний мотиваційний проєкт «Настрій – Перемога!» та хіт-парад «Незламна Десятка», які щодня знайомлять слухачів з новими музичними треками українських виконавців, що були створені під час війни.

За час роботи над проєктом, ефір радіостанції NRJ, окрім інформаційно-музичного майданчика, став ще й FM-платформою для розміщення на безоплатній основі соціальної реклами та інформаційних повідомлень, спрямованих на збереження життя громадян, пам'яток культури, допомогу волонтерським організаціям та ЗСУ. Ми змогли розказати і про добрі справи наших рекламодавців.

Всі ці роботи забезпечили постійність та цілісність мовлення, що сприяло поверненню до прослуховування станції пулу цільової аудиторії радіо NRJ та продемонструвало рекламному ринку, що ми знову можемо використовувати всі рекламні інструменти заради бізнесу, який працює на перемогу.

До речі, за індикатор внутрішнього моніторингу поведінки аудиторії ми взяли статистику підключень до онлайн-прослуховування нашої станції. Так, за період реалізації проекту, ми змогли повернути їх на кількісні показники довоєнного січня 2022 року.

Ми вдячні за таку співпрацю і сподіваємось на подальші спільні проекти з НАМ та їхніми грантовими партнерами, адже до повного відновлення бюджетів на рекламному ринку, які б забезпечили життєздатність медіа, говорити ще зарано. Працюємо разом і далі заради Перемоги!»

...
play pause
Радіо
Музика
Зараз Лунає:
...
Плейлист
Плейлист