AUDI І VOLKSWAGEN ЗМІНИЛИ ЛОГОТИПИ ЧЕРЕЗ COVID-19

      Автовиробники Audi і Volkswagen змінили логотипи через коронавірус.

      Зроблено це тимчасово з метою нагадати про необхідність тримати дистанцію, пише Car and Driver.

      Автокомпанії опублікували відео зі своїми зміненими логотипами.

      Так, чотири кільця Audi "роз'їхалися" в різні боки.

      А в емблемі Volkswagen між літерами V і W з'явилася відстань.

      У компаніях таких оригінальним чином нагадали про важливість дотримання дистанції між людьми під час епідемії коронавірусу. Уряди і організації охорони здоров'я в усьому світі заявляють, що фізичне дистанціювання на півтора-два метри від інших допоможе запобігти передачі інфекції. 

      Джерело: korrespondent.net