Якщо ви купляєте парфум у спеціалізованому бутіку, ризик натрапити на фальшивку практично виключається. Але в інтернет-магазині можуть підсунути що завгодно. Не втрачайте пильності! Запам’ятайте, як вирахувати підробку.
Здавалося б, все, як і має бути: упаковка, флакон… Але запах у вашого улюбленого парфуму, щойно придбаного, зовсім не той, до якого звикли. Вочевидь, ви купили «зілля», яке з брендовим продуктом не має нічого спільного. Якщо уважно придивитися до нього, точно знайдете один з цих натяків на підробку.
Неякісне пакування. Уважно роздивіться парфум, перш ніж його розпаковувати. У брендового целофанова обгортка дуже акуратна, ніде не здувається, лінії швів ідеально рівні. Біла картонна коробка справді біла, а не якогось брудного кольору. І всередині обов’язково є спеціальна конструкція, яка захищає флакон від можливих пошкоджень.
Не співпадає дизайн флакона. Звичайно, це можна виявити, якщо є з чим зрівняти – з попереднім парфумом, у якому залишилося на дні, або із зображенням з каталогу. Буквально кілька нюансів: якихось букв у назві немає або літери розташовані трохи рівніше/кривіше. Флакони візуально схожі, але новий трохи ширший. Або колір скла трохи відрізняється. А в результаті – зовсім різні аромати.
Дефекти на флаконі. У фальсифікату флакон може мати нечіткі контури, вкраплення на склі, прожилки. А ковпачок, як правило, асиметричний і нещільно прилягає.
Відсутній серійний номер. Номер на флаконі повинен співпадати з номером на упаковці. Якщо не співпадають або один з них відсутній, вас обдурили.
Парфум надто яскравого кольору. Справа в тому, що бренди рідко використовують барвники: справжні аромати зазвичай майже прозорі.
Вас це може зацікавити: Що зробити, щоб аромат парфумів тримався весь день