Як оптимізувати сторінки на сайті під пошукову рекламу?

Оптимізація цільової сторінки — один із ключових факторів, які роблять кампанію успішною при налаштуванні пошукової реклами Google. Згідно зі статистикою, правильно оптимізована сторінка може збільшити конверсію із сайту на 30-40%. А це, своєю чергою, означає більше клієнтів та прибутку за тих самих витрат на рекламу.

Однак багато рекламодавців недооцінюють важливість оптимізації посадкових мандрівок під залучення трафіку. За даними дослідження Moz, 57% лендінгів, які відкручують рекламу в пошуку, мають проблеми як з технічною оптимізацією, так і якістю контенту на сторінках.

Про те, як правильно оптимізувати сторінки на сайті для досягнення максимальної конверсії з пошукової реклами Google Ads Ви зможете дізнатись тут. А далі розглянемо базову оптимізацію юзабіліті на сайті перед стартом рекламної кампанії.

Оптимізуємо контент на сторінках під пошукову рекламу

Правильно структурований текст на Landing Page може суттєво покращити розуміння пропозиції та мотивувати відвідувача вчинити цільову дію. Щоб досягти найякісніших результатів:

1.Використовуйте SEO-оптимізовані title та заголовок H1. Перед запуском контекстної реклами (adwservice.com.ua/kontekstnaya-reklama) оптимізуйте заголовки та метатеги цільових сторінок. Вони повинні включати пошуковий запит із рекламного оголошення. Це підвищує впізнаваність оффера у користувача і покращить показник якості оголошення.

2.Структуруйте текст за абзацами за допомогою підзаголовків. Виділяйте ключові тези жирним шрифтом чи курсивом. Така структура полегшує сприйняття.

3.У першому абзаці дайте розгорнутий опис пропозиції, що відповідає на запит користувача, який він вводив у пошуковій системі. Це дозволить сайту максимально точно відповідати очікуванням відвідувача.

4.Наводьте факти, цифри, приклади, що підтверджують заявлену користь для клієнта.

5.Завершіть текст закликом до дії. Залежно від цілей Вашої кампанії, це може бути «записатися на консультацію», «залишити заявку», «замовити дзвінок» тощо.

Поради щодо покращення юзабіліті на сайті

Юзабіліті (зручність використання) вашого сайту безпосередньо впливає на конверсію та задоволення запитів користувачів. Згідно з дослідженням компанії «АдвСервіс», погане юзабіліті знижує конверсію в середньому на 17%. А 88% користувачів не повернуться на сайт зі складним інтерфейсом.

Щоб покращити цей показник, скористайтеся такими рекомендаціями:

•    Зробіть навігацію простою та зрозумілою. Розділіть меню на окремі логічні блоки, використовуйте ясні та короткі назви для пунктів. Також не варто застосовувати понад 2 рівні вкладення.

•    Оптимізуйте швидкість роботи сайту. За результатами багатьох тестів, додаткова 1 секунда завантаження знижує конверсію на 7%.

•    Встановіть шлях користувача до мети. Розташовуйте елементи так, щоб відвідувач інтуїтивно знаходив потрібні блоки у належному порядку.

•    Виділяйте кнопки із закликом до дії. Використовуйте для цього контрастні кольори. Під час наведення кнопка повинна змінювати відтінок або колір.

...
play pause
Радіо
Музика
Зараз Лунає:
...
Плейлист
Плейлист