Прибирання дому не повинно бути виснажливим і забираючи багато часу. Дотримуйтесь цих покрокових інструкцій, щоб створити індивідуальний розпорядок та зробити процес швидким та результативним.
Хитрість полягає в тому, щоб скласти реалістичний графік, який підійде вам та потребам вашого простору. Залежно від часу, який ви можете виділити, це може означати щотижневе або щомісячне наведення порядку. Наявність під рукою необхідних засобів для чищення та інструментів допоможе прискорити цю роботу. Якщо вам потрібні якісні та ефективні засоби для прибирання, на watsons.ua ви знайдете все необхідне.
Ось прості поради, які допоможуть вам досягти успіху без стресу.
Насамперед вам потрібно скласти програму прибирання, в якій буде точно вказано, яких цілей ви хочете досягти. Пройдіться по своєму будинку, кімната за кімнатою, складаючи реалістичну інвентаризацію зон та завдань, які складатимуть ваш графік.
Складіть список усіх кімнат та приміщень вашого будинку, які потребують регулярного прибирання, включаючи коридори, сходи та під'їзди. Залишіть місця, якими ви не часто користуєтеся, наприклад, комора або кімната для гостей, для прибирання сезонно або за необхідності.
Перерахуйте всі задачі з прибирання, які необхідно виконувати регулярно. Використовуйте наступний базовий контрольний список предметів, що потрібно очистити.
Вітальня, спальня:
• світильники та люстри;
• дверні ручки та коробки;
• жалюзі, підвіконня, рами для картин, меблі;
• сувеніри, книги;
• килими, підлоги.
Кухня:
• стільниці та мийка;
• мікрохвильова піч, плита, духовка, витяжка;
• фасади шаф та побутової техніки.
Ванна кімната:
• дзеркала;
• раковина, унітаз;
• меблі;
• крани та змішувачі.
Вирішіть, як часто вам необхідно наводити лад. Наприклад, якщо ваша сім'я більшу частину будніх днів знаходиться поза домом, можливо, вам не доведеться прибирати так часто, як тому, хто залишається вдома з маленькими дітьми. Ви також можете виявити, що приміщення загального користування, такі як кухня та ванна кімната, потребують прибирання частіше.
Заплануйте та почніть прибирання на перший місяць і вважайте це пробним запуском. За необхідності перегляньте його. Щоб не перевантажувати себе, обмежте час, проведений у кожній кімнаті, і плануйте наступного разу продовжити з місця, де зупинилися.
Якщо ви виявите, що не можете закінчити прибирання у призначений день, не переживайте. Або завершіть скорочений сеанс прибирання з пріоритетом або перенесіть його на інший день.