Вчені виявили, що рослини мають інтелект і здатні вирішувати проблеми

На думку дослідників, рослини відчувають, коли їхнього «сусіда» атакують комахи. І адаптуються, щоб вижити.

Попередні дослідження виявили, що рослини можуть видавати високочастотний тривожний звук, коли зазнають стресу – наприклад, пошкодження листя або стебла, пише The Daily Mail

Дослідники з Корнельського університету також припустили, що вони здатні приймати рішення, розпізнавати своїх родичів і навіть запам’ятовувати події.

Останнє відкриття стало результатом дослідження канадського золотарника. Команда спостерігала, як він реагує на поїдання жуками.

Рослина випустила хімічну речовину, сигналізуючи, що пошкоджена і є поганим джерелом їжі.

Потім леткі органічні сполуки були виявлені на сусідніх золотарниках, які створили той самий захисний механізм, щоб уникнути з’їдання.

«Залежно від інформації, яку вона отримує з навколишнього середовища, рослина змінює свою стандартну поведінку», - каже професор екології та еволюційної біології Кесслер.

Крім того, було виявлено, що рослини «нюхають» хімікат, який сигналізує про наявність шкідника.

«Леткі викиди, що надходять від сусіда, є прогнозом: їх можуть з’їсти. Вони можуть використовувати навколишнє середовище, щоб передбачити майбутню ситуацію, а потім діяти відповідно до цього», - пояснює професор Кесслер.

На його думку, застосування концепції інтелекту до рослин може надихнути на нові гіпотези про механізми та функції хімічної комунікації рослин. А заодно змінити мислення людей про те, що насправді означає інтелект.

Вас це може зацікавити: Вчені планують лікувати людей від агресії оселедцями й горіхами