5 найпопулярніших міфів про онлайн-магазини: чого не варто боятися?

Попри те, що інтернет-шопінг уже давно став невіддільною частиною людського життя, міфи про онлайн-магазини нікуди не зникають. Ба більше — скептики не втомлюються «генерувати» нові стереотипи. Якщо раніше покупці побоювалися техніки з Китаю, то зараз найголовніший страх — невідповідність реального зовнішнього вигляду товарів фотографіям, опублікованим у каталогах.

Онлайн-магазин https://deerma.com.ua/ вкотре доводить, що китайські гаджети бувають надійними, якісними і довговічними. Тож міф про «неякісний Китай» можна вважати неактуальним. Мало спільного з реальністю мають і інші поширені у мережі «легенди».

В інтернеті — підробки
Покупець не може перевірити оригінальність техніки, представленої в інтернет-магазинах, тому останнім вигідно продавати неякісні підробки за ціною «оригіналів». Можна було б повірити цьому стереотипу, якби не фактори, які доводять зворотне. Насправді переконатися, що придбаний в інтернеті гаджет — оригінальний, цілком реально. Для цього потрібно:

  • •    Уважно оглянути пакування, забираючи посилку з замовленням на пошті або у кур’єра. 
  • •    Перевірити наявність заповненого гарантійного талона та інструкції з експлуатації.
  • •    Оцінити комплектацію (з’ясувати, чи всі необхідні для експлуатації елементи є в комплекті).

В онлайн-магазинах занадто дорого
Про захмарні ціни в інтернет-магазинах звикли говорити лише ті користувачі, які ніколи нічого не купували у режимі онлайн або ж натрапляли на недобросовісних рітейлерів.

Зазвичай робити покупки через інтернет, навпаки, вигідніше. Зумовлено це тим, що в онлайн-магазинах частіше діють акції, а також можна застосовувати спеціальні промокоди або користуватися послугою «кешбек».

Знижка на першу покупку, повернення частини вартості на бонусний рахунок, подарунки за підписку на розсилку — усі ці пропозиції доступні саме для клієнтів інтернет-магазинів.

Купувати в інтернеті — важко
Алгоритм купівлі техніки або будь-яких інших товарів у звичайних магазинах роздрібної торгівлі максимально простий. Достатньо прийти у магазин, обрати товар (самостійно або за допомогою консультанта) і оплатити його на касі. 

Існує думка, що в інтернеті все набагато складніше. Втім, якщо користувацький інтерфейс сайту якісний, проблеми з оформленням замовлень виникають вкрай рідко. Товар в один клік потрапляє у кошик, а після цього залишається тільки заповнити невелику анкету з персональними даними і обрати спосіб оплати/доставки.

В інтернет-магазинах немає повернення
Твердження про те, що в усіх інтернет-магазинах відсутня практика повернення або обміну товарів, хибне. Ті торгові майданчики, які працюють з дотриманням актуального законодавства, пропонують покупцям можливість повернути покупку або ж замінити її. Якщо ж у магазині немає повернення, краще справді обходити його стороною.

Товари виглядають не так, як на фото
В каталогах інтернет-магазинів завжди є фото. Щоправда, скептики вважають, що це якісно відредаговані картинки, які не мають нічого спільного з зовнішнім виглядом товарів. Звичайно, вони помиляються, адже магазинам вигідно публікувати саме реалістичні фотознімки. По-перше, «живі» фото привертають увагу покупців, а по-друге, вони дозволяють уникнути скандалів, пов’язаних із суперечностями очікувань і реальності.

Більшість стереотипів — це лише плоди бурхливої фантазії «консерваторів», не готових до змін у світі торгівлі. Покупцям, які прагнуть йти в ногу з часом, не варто звертати увагу на міфи та плітки.

...
Основной эфир
Зараз лунає:
...
Другие станции