Українські дизайнери оживили частини національної ідентичності в дизайні сантехніки в рамках світового конкурсу AXOR MyEdition

      Чи мріяли ви про те, щоби додати в інтер’єр своєї ванної кімнати фрагменти неперевершених українських пейзажів? Або етнічні візерунки? А може, елемент культурної спадщини? Преміальний бренд AXOR легко перетворить змішувач для умивальника на унікальний арт-об’єкт! Конкурс AXOR MyEdition подарував багатьом із нас можливість втілити в інтер’єрі те, що асоціюється з рідними місцями, захоплює й надихає.

      Преміальний німецький бренд AXOR є одним із першопрохідців у створенні високоякісної сантехніки, що при всій своїй функціональності та надійності є справжнім об’єктом сучасного мистецтва. Над створенням класичних і авангардних колекцій AXOR працювали талановиті дизайнери зі світовими іменами, як-от Філіп Старк, Жан-Марі Массо, Антоніо Читтеріо та інші. 

      Лаконічна та геометрична лінійка MyEdition була створена у колаборації зі студією Phoenix Design до ювілею бренду AXOR. Вона об’єднує сантехніку для ванної кімнати, виконану в стриманих прямокутних формах. Колекція складається з дев’яти змішувачів для умивальника, ванни та біде. 

      Особливістю лінійки є змінна верхня панель змішувачів, що створює простір для креативності та допомагає зробити інтер’єр санвузла індивідуальним — таким, що ідеально підійде саме вам! Великий вибір кольорів, матеріалів і візерунків змінної пластини є вихідною точкою для створення унікального результату. 

      “Зробити особисту заяву через індивідуальні інтер’єри — це суть розкоші”, — зазначили з цього приводу митці Phoenix Design, Андреас Діфенбах та Том Шенгер.

      Україна унікальна та багатогранна — про це має дізнатися світ!

      З метою популяризації України в реалізації проекту AXOR MyEdition разом з рекламною агенцією MediaPost з 1 жовтня 2020 року по 31 березня 2021 року було проведено мистецький конкурс, що створив чудові умови для творчості талановитих українців.

      Представники бренду AXOR дали можливість українським дизайнерам продемонструвати багатство культурної спадщини нашої країни. Це й не дивно, адже Україна має безліч унікальних ландшафтів, неповторних етнічних візерунків, визначних об’єктів культури… і ще чимало цікавинок, які можна втілити в дизайні змішувачів від AXOR.  

      Всього у конкурсі взяли участь 66 талановитих дизайнерів, кожен з яких створив унікальну панель-накладку на вилив змішувача на українську тематику. Ідеї учасників вразили своєю креативністю: від петриківських розписів і природи України до наших неповторних архітектурних пам’яток та історії. Дехто навіть надихнувся українською національною валютою або сторінкою з рукопису “Кобзаря” Тараса Шевченка!

      Усі роботи зараз виставлені на сайті конкурсу axorukraine.com.ua, розробкою якого займалась агенція MediaPost.  Роздивляючись їх, можна відчути гордість за рідну країну: українцям однозначно є чим пишатися!

      Організатори AXOR MyEdition обіцяють оголосити імена переможців протягом квітня 2021 року. Тож зовсім скоро ми дізнаємося, які перлини України вразили журі конкурсу найбільше та хто за дизайнерів отримає цінні подарунки, серед яких поїздка на завод hansgrohe/AXOR до Німеччини.