Тамтешній готель Henn-na Strange «звільнив» понад 100 з 243 придбаних у 2015 році механізованих помічників, через те що вони не справлялися зі своїми обов’язками. За словами керівництва ці роботи вже застаріли та не можуть виконувати свої функції: головний консьєрж після кількох оновлень системи так і не навчився відповідати на запитання відвідувачів щодо найближчих рейсів та місцевих пам’яток, роботи, які доставляли багаж, встигали обслуговувати за годину лише 24% номерів і не працювали в сніг та дощ, тому їх також списали. Без роботи залишилися і динозаври, зі стійки реєстрації: вони не могли самостійно робити необхідні під час заселення клієнтів копії документів. У підсумку адміністрація готелю вирішила, що простіше замінити цих роботів на людей, бо нові коштуватимуть занадто багато. Водночас тут зазначили, що не відмовляються від концепції автоматизованого готелю.