У Бразилії компанія, що продає товари для домашніх тварин, створила сайт, де ті можуть самі робити покупки. На базі свого інтернет-магазину рітейлер Petz запустив онлайн-платформу, яка націлена на виявлення зацікавленості кінцевого так би мовити споживача тією чи іншою пропозицією. Працює це так — власник тварини заходить у спеціальній розділ сайту під назвою Pet-Commerce, дає дозвіл на активацію та використання камери вбудованої у комп'ютер, планшет або ж смартфон і разом зі своїм собакою чи котом переглядає відео з різними товарами. Штучний інтелект по той бік екрану розпізнає реакції тварини на іграшки й смаколики та додає у кошик ті з них, до яких питомець проявив інтерес. Однак останнє слово, авжеж залишається за власником, адже врешті решт сплачує рахунок людина. Поки що :)