TIKTOK, BALENCIAGA ТА PRADA ОБ’ЄДНАЛИСЯ В БОРОТЬБІ З ПАНДЕМІЄЮ

      Fashion-компанії та численні приватні організації на власному прикладі доводять, що підтримка та єдність наразі мають керувати світом.

      Про свої досягнення вже сповістили К’яра Ферраньї та Федез, а тепер стало відомо, що додаток TikTok передав Всесвітній організації охорони здоров’я 10 мільйонів доларів на боротьбу з Covid-19.

      А поки на фабриках Dior та Givenchy замість парфумів виготовляли санітайзери, Saint Laurent та Balenciaga запустили власне виробництво медичних масок.

      Тим часом бренд Prada подарував міланськім клінікам сучасне обладнання для відділень інтенсивної терапії та вже розпочав виготовлення захисного спецодягу. Італійська компанія обіцяє щоденне постачання, загалом майже 200 тисяч речей. 

      А тим часом італійський митець Джорджо Армані виділив понад мільйон євро на розробку вакцини проти коронавірусу та висловив шану медичним працівникам. Дизайнер викупив перші шпальти 60 газет та написав листа вдячності. «Згадую часи, коли в юності сам думав стати лікарем. Ваш внесок безцінний та дуже важливий! Нелегка праця, але вкрай необхідна. Підтримую кожного з вас!». 

      js.ua