Найуспішніший сингл зимово-весняного сезону «Лей, не жалей» стає ще танцювальний.
Офіційний ремікс вже в мережі!
17 тижнів перший сингл з фінального альбому туманотрілогіі «1990» знаходиться в радіоефірі по всьому світу. За цей час «Лей, не жалей» встиг отримати «золотий статус» цифрових продажів і прозвучати сумарно в радіоефірі близько 800 тис. разів.
Безпрецедентним для нашого шоу-бізнесу є і той факт, що протягом 8-ми тижнів трек Барських утримує лідерство головного чарту медіапортал TopHit - Top Radio Hits, випереджаючи The Weeknd з його композицією Blinding Lights з різницею в 200 тисяч ефірів.
Новинкою Барських закликає слухачів залишатися в доброму гуморі, щоб виконувати всі запобіжні заходи.