ПОВІТРЯНИЙ КУРЙОЗ: ПАСАЖИРКА АВІАКОМПАНІЇ ЛЕТІЛА ДО ВАЛЕНСІЇ, А ПРИЛЕТІЛА ДО КИЄВА

      Пасажирка сіла на літак з Лондона до Валенсії, а прилетіла до Києва. Жінка сіла не на той літак, і ніхто з персоналу не помітив помилки.

      Про курйозну історію пасажирка Інка Фільова розповіла на сторінці у Facebook, пише УНІАН.

      За її словами, вона придбала квиток на рейс до Валенсії з аеропорту Станстед. Мала відлетіти о 7:10 ранку в неділю, 18 жовтня.

      Яка місія! Збиралась до Валенсії, а опинилась у Києві. Чи хтось помилявся рейсом і опинявся за межами ЄС, навіть не знаючи цього? - написала Фільова у дописі.  

      Жінка додала, що найгірше те, що тут немає офісу Ryanair. Тому, щоб розібратися у ситуації потрібен час. 

      Британському таблоїду Daily Star Фільова розповіла, що зовсім не зрозуміла, як їй дозволили пройти на літак до Києва.

      Жінка згадує, що замість виходу на посадку №44 вона помилково прийшла до виходу №54. Та співробітники аеропорту, які сканували її посадковий талон, не помітили, що пасажирка прямує до іншого міста. В самому літаку нічого не запідозрили.

      Пасажирка додала, що це був ранковий рейс, тож весь політ вона проспала, бо працює барменом.

      Тільки коли літак приземлився, жінка побачила написи українською й поліцейських, які виглядали "інакше".

      "Ніхто не знав, як я сюди потрапила, і вони весь час просили у мене квиток на Київ. Я весь час показувала їм квиток до Валенсії, вони не могли зрозуміти, як це сталося", - зізналась вона.

      Зрештою жінка похвалила персонал київського аеропорту, який зв'язався з Ryanair. Вона має повернутись до Британії 19 жовтня по обіді, а наступного дня вилетіти до Валенсії. 

      Ночувала Фільова у готелі неподалік від аеропорту "Бориспіль". З приводу роботи авіакомпанії, пасажирка висловила незадоволення. Аби розібратись з рейсами й готелями там витратили понад 6 годин.

      "Я самотня дівчина у чужій країні. Слава богу, співробітники аеропорту проявили розуміння", - розповіла вона.