ЛЬВІВСЬКЕ – НАЦІОНАЛЬНИЙ СПОНСОР ЗБІРНОЇ КОМАНДИ УКРАЇНИ З ФУТБОЛУ.

      Із січня 2021 року бренд «Львівське» став національним спонсором збірної команди України з футболу, підписавши угоду з Українською асоціацією футболу.

      Бренд «Львівське» об’єднує українців навколо наших традицій, найвідоміших музичних подій та патріотичного українського кіно і  завжди  у центрі найбільш масштабних подій та проектів. Тому 2021 рік також не став винятком і на честь 305-ї річниці Львівської пивоварні перше українське пиво підготувало сюрприз.  Це масштабне спонсорство продовжить ініціативи бренду та стане новою ерою у розвитку ТМ «Львівське» та національної команди.

      Генеральний директор Carlsberg Ukraine Євген Шевченко зазначив: «Бренд «Львівське» роками єднав країну через призму масштабних проектів. Але настав час, мабуть, для найпотужнішого та найемоційнішого спонсорства - «Львівське» стає національним спонсором української збірної з футболу! Я певен, що головну українську команду повинен підтримувати  один із найбільших українських брендів. Підтримка надає сили боротися та перемагати, тому ми готові йти пліч-о-пліч з командою  та продовжувати об‘єднувати українців вже навколо футболу.»

      Президент Української асоціації футболу, член Виконкому УЄФА Андрій Павелко: «Зараз Україна та увесь світ зіткнулися з серйозними випробуваннями і дуже важливо в такий час заручитися підтримкою надійного партнера. Ми раді початку співпраці з брендом Львівське. 2021 рік – це важливий рік для нашої команди, адже збірна буде грати у фінальній частині Євро-2020. Це повинна бути потужна колаборація. Ми готові до активної співпраці та в очікуванні реалізації спільних масштабних проектів».

      Угоду підписано на 4 роки. Це тривалий період, який буде наповнений різними активностями від бренду «Львівське.  Вперше їх можна буде побачити вже в рамках підготовки та проведення домашніх матчів національної збірної України на «Арені Львів» 28 та 31 березня. У першому матчі збірна зіграє проти Фінляндії, в другому  - протистоятиме збірній Казахстану. Новий рік відкриє новий етап в розвитку бренду та у футбольної родини нашої держави. Бренд «Львівське» уже розпочав активну підготовку маркетингових кампаній під гаслом «Мільйони українців – одна команда», адже футбол, і особливо національна збірна дійсно об’єднують мільйони!