GUCCI ВИПУСТИВ ОНЛАЙН-ГРУ, В ЯКІЙ МОЖНА СЕРФИТИ І ОЧИЩУВАТИ ОКЕАН ВІД ПЛАСТИКУ

      Розповідати про екологію можна по-різному. Для цього можна використовувати різні способи та рішення. До того ж це роблять не тільки екологи чи активісти, але й модні будинки.

      Наприклад, нещодавно модний дім Gucci у співпраці з італійським серфером та амбасадором бренда Леонардо Фіораванті випустили онлайн-гру Gucci Surf.

      У ній серфер має очищувати океан від пластику, не завдаючи шкоди морським мешканцям. Що більше очок вірутальний персонаж набирає, то розширеніший у нього доступ до аксесуарів та одягу.

      Пограти в Gucci Surf можна за посиланням.

      Відеогра – одна з екоініціатив Gucci. Модний будинок працює над тим, аби до 2025 року скоротити негативний вплив на навколишнє середовище  на 40%. Раніше бренд запустив окремий інстаграм-акаунт, у якому висвітлює свої зусилля з досягнення стійкости і захисту природи.

      Sustainability – один з головних пріоритетів модного будинку у створенні колекцій. У липні Gucci випустив екостійку колекцію речей Off the Grid, створені з перероблених та органічних матеріалів.

      Для ювелірних прикрас модний будинок використовує на 100% етичне золото. Офіси, ательє і фабрики Gucci працюють на 83% з використанням відновлюваної енергетики.

      Також нещодавно креативний директор Gucci Алессандро Мікеле заявив, що модний будинок буде показувати тільки дві колекції на рік замість п’яти за власним розкладом, без прив’язки до сезонів.

      bit.ua