АНАСТАСІЯ КОЖЕВНІКОВА ПІДТРИМАЛА УКРАЇНСЬКИХ ВИРОБНИКІВ У СВОЄМУ BEAUTY-ПРОЄКТІ!

      З любов’ю iз України: співачка та блогер Анастасія Кожевнікова підтримала українських виробників beauty-сегменту. Артистка представила іменний beauty bag, куди увійшли виключно продукти вітчизняних підприємців.

      Ідея проєкту виникла у Анастасії Кожевнікової під час введення перших карантинних обмежень з ціллю підтримати українське. Декілька місяців знадобилося на те, щоб протестувати продукти та обрати найякісніші з представлених на ринку. Обов’язковою умовою потрапляння до мішечку краси співачки було еко-направлення брендів.

      • Ми часто стаємо жертвами маркетингу, у тому числі я сама, коли обираємо імпортні бренди, лише тому що вони розкручені. В мене виникло бажання розповісти про рідних і якісних виробників косметики зараз, коли усім їм зовсім нелегко, - поділилась співачка. - Я об'єднала натуральні продукти, і всі вони - моя знахідка і щільно зайняли місце у власній косметичці. Можу сказати, що це справжня гордість за нашу beauty-індустрію.

      До мішечку також були особливі вимоги - він був виготовлений на замовлення з еко-матеріалів та призначений для багаторазового використання. Анастасія додала, що усі виробники з радістю відгукнулись на колаборацію.

      Нагадаємо, Анастасія Кожевнікова окрім розвитку співочої кар’єри є популярним beauty-блогером, кількість підписників в Instagram якого налічує близько 600 тисяч підписників. На рахунку дівчини співпраця з косметичними брендами зі світовими іменами, серед яких: L’Oreal, Givenchy, Clarins та інші, а географія аудиторії поширюється не тільки на Україну, але і на Казахстан, Прибалтику, Білорусію та інші країни.