20 000 киян першими почули, як звучить «Голос води»

      23 березня до міжнародного Дня води ТМ «Моршинська» та українські музиканти The Maneken, ONUKA, DakhaBrakha і Katya Chillі в супроводі масштабного світлового шоу від Front Pictures презентували унікальний для України проект «Голос води».

      1 / 12
      2 / 12
      3 / 12
      4 / 12
      5 / 12
      6 / 12
      7 / 12
      8 / 12
      9 / 12
      10 / 12
      11 / 12
      12 / 12

       

      Серця понад 20 000 людей бились у такт музиці від 4 найвідоміших українських виконавців, які виступали понад 3 години і заспівали 15 композицій наживо у рамках арт-перформансу на Контрактовій площі у Києві.

      Проект «Моршинська. Голос води» — це перший музичний твір, створений природною водою Карпат у синергії з голосами талановитих українських музикантів у сучасній обробці.

      «Музика природи повинна звучати в серцях та у великих містах, де природи так мало, тому я думаю, що це дуже важливий проект для відродження втраченого зв'язку людини і природи», — поділилася Katya Chilly.

      Над створенням симфонії «Голос води» понад 9 місяців працювала команда зі 100 фахівців із різних сфер. За час експедицій і зйомок учасники проекту проїхали близько 20 000 кілометрів, щоб знайти найкрасивіші місця українських Карпат.

      Досвідчені музичні інженери та промислові дизайнери створили 6 унікальних музичних інструментів, які не потрібно контролювати вручну. З їх допомогою вода карпатських річок, водоспадів і озер створювала музику сама.

      «Ми зібрали ці звуки за допомогою найсучаснішого аудіо-обладнання та створили на їх основі музичний трек разом із талановитими українськими музикантами — Onuka, DakhaBrakha і Katya Chilly. Таким чином ми хочемо показати людям красу і чистоту природної води у найбільш зрозумілій та емоційній для людини формі, універсальною мовою — за допомогою музики і візуальних образів», — розповів Євген Філатов, саунд-продюсер проекту.

      «Мета проекту — зберегти унікальну красу української природи. Ми хочемо привернути увагу людей до необхідності дбайливого ставлення до природи Карпат, — наголосила Наталія Ревіка, директор із маркетингу компанії ІДС. — Для цього ми заручилися підтримкою WWF і передаємо частину коштів від продажу лімітованої серії мінеральної води “Моршинська. Голос води” на програми з відновлення екосистем Карпат».