ЗНЯТИЙ В КИЄВІ РЕКЛАМНИЙ РОЛИК ОТРИМАВ ТРИ "КАННСЬКИХ ЛЕВИ"

      Ролик переміг у категоріях «режисура» («Бронзовий лев»), продакшн-дизайн («Бронзовий лев») та операторська робота («Срібний лев»).

      За продакшн реклами відповідала київська студія Family Production.

      «Для нас це велика подія, – коментує генеральна продюсерка компанії Анастасія Буковська. – Це були досить складні зйомки, особливо у плані кастингу. Удвічі приємніше, що зусилля не виявилися даремними».

      Ідея ролика в тому, що в кожної людини є свої недоліки, але цього не варто соромитися.

      У відео є кадри, зняті на Подільсько-Воскресенському мосту в Києві. «Міст – це дуже поетичний образ. Це найбільш пам’ятна локація у кліпі, тому важливо було знайти для нього правильне місце. Режисеру він сподобався. Усі локації використали у первинному вигляді, з мінімальним використанням декорацій», – розповідає продюсер Family Production Микита Буковський.

      Основна локація з монтажною кімнатою – це Національний університет театру, кіно і телебачення імені Івана Карпенка-Карого. Аеропорт відтворили за допомогою декорацій у Будівлі торгівлі на Львівській площі.

       

      the-village