НОВИЙ FORD FIESTA ST: ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Минулого року Ford представив нову модель Fiesta ST, оснащену цілковито новим 1,5-літровим трициліндровим двигуном EcoBoost потужністю 200 к.с., яка до того ж вперше отримала систему вибору режимів керування, що дозволяє модифікувати параметри двигуна, рульового управління та системи контролю курсової стійкості. Три доступні режими, Normal, Sport і Track, дають змогу одним натисканням кнопки змінювати характер автомобіля — від практичного хетчбека до трекового спорт-кара.

Нова версія славетного хот-хэтч від Ford, що розроблялась підрозділом Ford Performance з метою забезпечити практичність повсякденної експлуатації, економічність та надзвичайні враження від керування, здатна догодити новачкам і задовольнити експертів, надійде у продаж навесні цього року.

Fiesta ST третього покоління вперше пропонується з диференціалом підвищеного тертя Quaife (опція), який сприяє оптимізації зчеплення передніх коліс з поверхнею задля кращого проходження поворотів. Зокрема, він забезпечує покращене зчеплення на виході з поворотів.

Механічна система обмежує передачу крутного моменту двигуна на колесо зі зниженим зчепленням (наприклад, колесо, що знаходиться на внутрішньому радіусі повороту), щоб зменшити пробуксовування, а більша частина крутного моменту двигуна передається на колесо з кращим зчепленням, що дозволяє повною мірою використовувати динамічний потенціал силового агрегату.

Новий диференціал підвищеного тертя, доступний як опція, буде працювати в парі з досконалою системою векторизації крутного моменту Torque Vectoring Control, яка покращує курсову стійкість у поворотах та компенсує недостатню поворотність, пригальмовуючи переднє колесо з боку внутрішнього радіуса повороту.

Розроблені інженерами Ford пружини векторизації зусиль патентованої конструкції поліпшують курсову стійкість, маневровість та чутливість задньої напівнезалежної підвіски нового Fiesta ST, що дозволяє забезпечити повніше відчуття єдності з автомобілем та яскраві враження від керування.

Новий Fiesta ST — перший «гарячий» хетчбек компактного класу, у якому застосовано цю технологію. Її особливість полягає у використанні нестандартних невзаємозамінних пружин направленої навивки, що забезпечують перерозподіл бокових зусиль при повертанні на задню підвіску та спрямовують їх безпосередньо у пружини задля підвищення поперечної жорсткості.

Особливість конструкції пружин, розроблених спеціально для використання у новому Fiesta ST, полягає у змінному кроку витка та діаметрі.

Крім того, оснащення удосконаленої підвіски включає двотрубні амортизатори Tenneco спереду та однотрубні амортизатори ззаду, оснащені клапанами RC1, які забезпечують частотно-залежну амортизацію задля покращеного контролю положення кузова та збереження характеристик керованості під час руху з високою швидкістю. Задня напівнезалежна підвіска з жорсткістю на кручення 1400 Н·м/градус є найжорсткішою серед усіх моделей Ford Performance.

Пропонована як опція система забезпечення швидкого старту Launch Control, що розроблялась для використання виключно на гоночних трасах, дозволяє водіям нового Fiesta ST отримувати максимум задоволення завдяки незмінно стрімкому рушанню з місця.

Система Launch Control вирізняється простотою використання: її активація здійснюється за допомогою органів керування на кермі, при цьому вмикається окремий графічний дисплей на 4,2-дюймовій панелі приладів. Якщо водій утримує дросельну заслінку в повністю відкритому положенні, система підвищує частоту обертів двигуна та підтримує її на граничному значенні. При цьому на дисплеї заповнюється індикатор, що вказує на готовність автомобіля до старту.

Після повного відпускання педалі зчеплення активується оптимізований алгоритм рушання з місця, згідно з яким електронна система контролю курсової стійкості (ESC), протибуксувальна система, система векторизації крутного моменту Torque Vectoring Control та система компенсації силового підрулювання Torque Steer Compensation забезпечують необхідний розподіл потужності та крутного моменту.

Електронна система контролю курсової стійкості (ESC) з трьома режимами роботи дозволяє водіям обирати між трьома ступенями втручання: повний контроль з боку системи, рух із можливістю широких заносів з обмеженим втручанням з боку системи та повна деактивація системи.

Новий 1,5-літровий двигун EcoBoost оснащено системою турбонаддуву, системою впорскування пального під високим тиском, та системою подвійного незалежного регулювання фаз газорозподілу Twin-independent Variable Cam Timing. Агрегат з трициліндровою архітектурою розвиває потужність у 200 к.с. при 6000 об/хв, а крутний момент у 290 Н·м доступний у діапазоні від 1600 до 4000 об/хв. Від 0 до 100 км/год автомобіль розганяється за 6,5 с, а максимальна швидкість становить 232 км/год.

Новий Fiesta ST пропонуватиметься у три- та п’ятидверній версіях зі спортивним кузовом ST з 17-(стандарт) або 18-дюймовими (опція) легкосплавними дисками. Крім того, покупцям будуть доступні додаткові варіанти комплектації ST-1, ST-2 та ST-3.

Серед доступних кольорів кузова: Frozen White, Magnetic, Moondust, Performance Blue, Race Red, Shadow Black, Silver та Silver Fox, а до стандартного оснащення салону входять сидіння Recaro з розвиненою підтримкою, оформлений у стилі ST важіль коробки передач та кермо з плоскою нижньою частиною, прикрашене декоративними швами, що також повторюються на обтягнутому шкірою важелі стоянкового гальма та чохлі важеля коробки передач.

За допомогою доступної у стандартній комплектації інформаційно-розважальної системи SYNC 3 з екраном діагоналлю 6,5" (або опціональним 8-дюймовим екраном) водії Fiesta ST зможуть керувати відтворенням аудіо, функціями навігаційної системи та підключених смартфонів простими голосовими командами. Також пропонується аудіосистема B&O PLAY Sound System, що забезпечує виняткову якість відтворення.

Стандартне оснащення включає ряд технологій допомоги водієві, таких як система утримання в межах смуги руху Lane Keeping Aid, система попередження про схід зі смуги руху Lane Keeping Alert та круїз-контроль з регульованим обмежувачем швидкості, а до переліку додаткових опцій входять склоочисники з датчиками дощу, автоматичні фари, система автоматичного дальнього світла та система розпізнавання дорожніх знаків.

 

...
play pause
Радіо
Музика
Зараз Лунає:
...
Плейлист
Плейлист