Новий Ford Fiesta ST оснащений 1,5-літровим двигуном EcoBoost із системою турбонаддуву!
Характерною особливістю трициліндрової архітектури двигуна є високий крутний момент при низьких обертах.
Свій внесок у поліпшення динамічних характеристик робить і новий турбокомпресор з турбіною оптимізованої конструкції, що забезпечує швидке зростання тиску наддуву з мінімальною затримкою, гарантуючи максимальну швидкість реакції двигуна та яскраві емоції від керування.
Задля подальшого покращення паливної ефективності без негативного впливу на його потужність, встановлений на Fiesta ST 1,5-літровий двигун оснащено абсолютно новою системою деактивації циліндрів для трициліндрового двигуна, яку вперше анонсовали для 1,0-літрового двигуна EcoBoost.
Технологія відключення циліндра автоматично зупиняє подачу пального і відкриття клапана одного з циліндрів, коли немає потреби в повній потужності, наприклад, під час руху за інерцією або з невеликою швидкістю та маленьким навантаженням на двигун.
Технологія забезпечує відключення та підключення циліндра за 14 мілісекунд, що у 20 разів швидше, ніж кліпання ока, і дозволяє за потреби миттєво задіювати увесь динамічний потенціал двигуна.
Крім цього, новий Fiesta ST забезпечує паливну ефективність 6,0 л/100 км.
Fiesta ST третього покоління вперше пропонується з диференціалом підвищеного тертя Quaife (опція), який сприяє оптимізації зчеплення передніх коліс з поверхнею задля кращого проходження поворотів. Зокрема, зчеплення покращується на виході з поворотів.
Новий диференціал підвищеного тертя, доступний як опція, буде працювати в парі з системою векторизації крутного моменту Torque Vectoring Control, яка покращує курсову стійкість у поворотах та компенсує недостатню поворотність, пригальмовуючи переднє колесо з боку внутрішнього радіуса повороту.
Поєднання цих двох систем, збалансованих інженерами Ford Performance, забезпечує оптимальне зчеплення на сухих, та плавність руху на вологих поверхнях.