НОВИЙ FORD FIESTA ST. БІЛЬШЕ ПОТУЖНОСТІ ТА ДИНАМІКИ

      Новий Ford Fiesta ST оснащений 1,5-літровим двигуном EcoBoost із системою турбонаддуву!

      Характерною особливістю трициліндрової архітектури двигуна є високий крутний момент при низьких обертах.

      Свій внесок у поліпшення динамічних характеристик робить і новий турбокомпресор з турбіною оптимізованої конструкції, що забезпечує швидке зростання тиску наддуву з мінімальною затримкою, гарантуючи максимальну швидкість реакції двигуна та яскраві емоції від керування.

      Задля подальшого покращення паливної ефективності без негативного впливу на його потужність, встановлений на Fiesta ST 1,5-літровий двигун оснащено абсолютно новою системою деактивації циліндрів для трициліндрового двигуна, яку вперше анонсовали для 1,0-літрового двигуна EcoBoost.

      Технологія відключення циліндра автоматично зупиняє подачу пального і відкриття клапана одного з циліндрів, коли немає потреби в повній потужності, наприклад, під час руху за інерцією або з невеликою швидкістю та маленьким навантаженням на двигун.

      Технологія забезпечує відключення та підключення циліндра за 14 мілісекунд, що у 20 разів швидше, ніж кліпання ока, і дозволяє за потреби миттєво задіювати увесь динамічний потенціал двигуна.

      Крім цього, новий Fiesta ST забезпечує паливну ефективність 6,0 л/100 км.

      Fiesta ST третього покоління вперше пропонується з диференціалом підвищеного тертя Quaife (опція), який сприяє оптимізації зчеплення передніх коліс з поверхнею задля кращого проходження поворотів. Зокрема, зчеплення покращується на виході з поворотів.

      Новий диференціал підвищеного тертя, доступний як опція, буде працювати в парі з системою векторизації крутного моменту Torque Vectoring Control, яка покращує курсову стійкість у поворотах та компенсує недостатню поворотність, пригальмовуючи переднє колесо з боку внутрішнього радіуса повороту.

      Поєднання цих двох систем, збалансованих інженерами Ford Performance, забезпечує оптимальне зчеплення на сухих, та плавність руху на вологих поверхнях.