БМВ "ОЖИВИЛА" ДЖОКОНДУ ДЛЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

      А тим часом завдяки знов таки комп'ютерним технологіям "Джоконда" так би мовити ожила. Популярну на весь світ картину Леонардо да Вінчі задіяли у маркетинговій кампанії на підтримку нового інтелектуального асистента бренду BMW. Підчас цьогорічного Паризького автосалону баварці презентували мешканцям і гостям французької столиці можливість поспілкуватися з "Моною Лізою". Для цього десятки  фахівців протягом 4 діб встановлювали на площі перед Центром Помпіду величезний світодіоїдний екран - площею 75 квадратних метрів і вагою 36 тон - та інше необхідне для перфомансу обладнання. У підсумку не без допомоги технологій, авжеж, цифрова «Джоконда» відповідала на запитання перехожих трьома мовами - французькою, англійською та німецькою. При цьому вона настільки на скільки в принципі це може робити природньо твір мистецтва змінювала вираз обличчя та рухала головою і руками. Невимушено спілкуюючись з людьми портрет загадкової жінки розповів що з нетерпінням чекає на появу нового седану BMW 3 серії з інтелектуальним асистентом. Ним вже починаючи з березня будуть оснащенні деякі моделі концерну. Активуватиметься ж цифровий помічник, як і інтерактивна "Мона Ліза" за допомогою голосових команд.