АВТОНОМНІ АВТОМОБІЛІ HYUNDAI ОБЛАДНАЮТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ РАДАРАМИ

      Hyundai CRADLE, корпоративний венчурний підрозділ відкритих інновацій компанії Hyundai Motor, оголосив про наміри інвестувати в Metawave Corporation задля створення інтелектуальних радарів для автономних автомобілів.

      Компанія Metawave займається удосконаленням радіолокаційного обладнання, використовуючи адаптивні метаматеріали та штучний інтелект (AI) для створення інтелектуальних радарів.

      Три датчика, відеокамера, LiDAR і радар, - це основні складові системи отримання даних для автономних автомобілів сьогодні.

      Камера є датчиком з найвищою роздільною здатністю, але не може сприймати об'єкти, що знаходяться на відстані понад 50 метрів від автомобіля.

      LiDAR розширює діапазон сприйняття до 150 метрів, генеруючи зображення з високою роздільною здатністю. На якість сприйняття камери і LiDAR впливають погана погода та брудні дороги. Радар, за своєю природою, працює на більш низькій частоті і «бачить» об'єкти на великих відстанях швидше в будь-яку погоду і в будь-яких умовах руху.

      Сучасний радар не може охопити широкі кути на великих дистанціях, у нього не достатня висока роздільна здатність, щоб визначити відмінність між об'єктами.

      Для отримання і обробки складних цифрових сигналів радару потрібна велика кількість антен та дорогих мікросхем.

      До того ж, такий радар споживає багато енергії, що робить його неефективним. Розширена радіолокаційна платформа Metawave WARLORD використовує тільки одну антену, яка формує і направляє промінь у всіх напрямках.

      Вона використовує ультратонкі «олівцеві» промені, програму глибокого навчання і алгоритми AI для швидкого розпізнавання об'єктів і відправки хмари точок 4-D в так званий Sensor Fusion (набір інформації від різних датчиків, який забезпечує більш чітке уявлення про навколишнє середовище).

      Технологія Metawave

      Metawave створює платформи для бездротових технологій нового покоління для вирішення основних завдань, що стоять перед системами бездротового зондування і зв'язку, які працюють на частотах mm-wave.

      Використовуючи розроблені метаматеріальні структури і алгоритми AI, Metawave змогла спростити архітектуру і підвищити продуктивність системи, одночасно знижуючи витрати як для постачальників, так і для споживачів, використовуючи свої технології електронного променя і рульового управління WARLORD і SABER. Компанія фокусується на розробці інтелектуальних радарних платформ WARLORD для передової системи допомоги водієві (ADAS) і автономного водіння.

      Розробка автономного автомобіля Hyundai

      У січні Hyundai Motor Company і Aurora, лідер в області розробки технологій для автономних транспортних засобів, оголосили про стратегічне партнерство, мета якого - вивести до 2021 року на ринок автономні автомобілі Hyundai. Одним із кроків у цьому напрямку став перший в світі автопробіг, який відбувся в лютому 2018 року, учасниками якого стали три водневих кросовера Hyundai NEXO, оснащені функціями автопілота.

      Цей автопробіг став демонстрацією можливостей системи автономного водіння 4 рівня і новітньої системи передачі даних 5G. Під час поїздки з Сеула в Пхенчхан кросовери розвивали швидкість у 100-110 км/год (максимально дозволена швидкість в Південній Кореї). При пересуванні по автомагістралях автономні NEXO з легкістю перебудовувалися зі смуги в смугу, здійснювали обгони попутних транспортних засобів, проїжджали перехрестя з круговим рухом.

      Системи розпізнавання дорожніх знаків, сигналів світлофора і пішоходів, що входять в інноваційний комплекс систем допомоги водієві ADAS, допомагали автономним кроссоверам при русі в містах.

      Одним з випробувань для NEXO стала їзда в тунелі протяжністю кілька кілометрів, де сигнал GPS, завдяки якому автомобіль орієнтується в просторі, недоступний - і кросовери успішно його подолали, використовуючи тільки зовнішні сенсори.